Chaos mesék szerepjáték A Chaos mesék fantasy világhoz készített szerepjáték oldal. |
| | 4. Fejlődés rendszer | |
| | Szerző | Üzenet |
---|
Ilaszior Admin
Hozzászólások száma : 185 Join date : 2012. Jul. 21. Age : 103
| Tárgy: 4. Fejlődés rendszer Pént. Júl. 27, 2012 8:07 pm | |
| Szintek A Chaos mesékben az egyik legfontosabb dolog a tp, azaz a tapasztalat pont. Ennek a gyűjtésével lehet szinteket lépni, ez mutatja, mennyire tapasztalt a karaktered az életben, és iránymutató lehet a karakterek közti harcoknál. No persze a tapasztalat nem dönti el a harc kimenetelét, mivel számos dolog befolyásolja a küzdelmet... Szintek és határaik:1. szint: 0-999 tp 2. szint: 1000 - 3499 tp 3. szint: 3500 - 7499 tp 4. szint: 7500 - 12999 tp 5. szint: 13000 - 20999 tp 6. szint: 21000 - 35999 tp 7. szint: 36000 - 64999 tp 8. szint: 65000 - 121999 tp 9. szint: 122000 - 234999 tp 10. szint: 235000 - 469999 tp 11. szint: 470000 - 939999 tp 12. szint: 940000 - 1879999 tp 13. szint: 1880000 - 3759999 tp 14. szint: 3760000 - 7519999 tp 15. szint: 7520000 - 15039999 tp - Spoiler:
(ha valaki eléri a 15. szintet akkor folytatom a listát )
A hozzászólást Ilaszior összesen 9 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Márc. 29, 2015 7:59 pm-kor. | |
| | | Ilaszior Admin
Hozzászólások száma : 185 Join date : 2012. Jul. 21. Age : 103
| Tárgy: Re: 4. Fejlődés rendszer Hétf. Okt. 01, 2012 7:55 pm | |
| Pontrendszer A pontrendszer a játékosoknak segít összevetni a karaktereiket, ezáltal könnyebben lehet egymás közötti harcokat írni, illetve segít abban, hogy könnyebben játszd ki a karakteredet. Mikre is lehet pontot tenni?
- Erő: A karaktered fizikai ereje. Ettől függ, hogy milyen erős a karja, lába, mekkorát tud csapni. Példának okáért ha egy 13 erővel rendelkező karakter egy kézzel forgat egy adamant kardot akkor az eléggé lehúzza a jutalmát, bármennyit is kapna. Majdnem mindenkinek kell, de elsősorban azoknak szükséges nagyon, akik kétkezes fegyverrel vagy nehézpáncélban akarnak harcolni.
- Ügyesség: A karakter ügyessége alatt a kéz- és lábügyességet értjük elsősorban, de ez befolyásolja a gyorsaságot és az akrobatikát is. Egy jó tolvajnak vagy orvgyilkosnak elengedhetetlen, illetve az íjászoknak, de valójában mindenkinek szükséges a harchoz a mággusokat és varázslókat leszámítva.
- Állóképesség: A karakter kitartása, ellenállása. Ettől függ mennyi sebzést képes elviselni, vagy hogy mennyit tud futni. Nagy állóképesség kell a nehézvértek és nehézfegyverek hosszú forgatásához is.
- Mágia: A karakterben lévő mágikus erők nagyságát jelzi, illetve a mágia feletti uralmat befolyásolja. Kifejezetten fontos mágusoknak.
- Intelligencia: A karakter intelligenciája befolyásolja a gondolkodásának sebességét, mentális képességeit, és tanulási potenciálját. Kifejezetten fontos a varázslóknak, hisz rengeteg rúnát kell megtanulniuk és felismerniük.
- Karizma: A karizma mások befolyásolását és a befolyásolhatóságát egyaránt jelzi. Olcsóbb árak, vagy éppen nagyobbak ha elad az ember, könnyebb hazugság, illetve jobb hazugság, csalásfelismerés is a velejárója. Kifejezetten fontos a nemeseknek és a színészeknek.
Na akkor a pontok szétosztása. Minden játékos összesen 84 pontot oszthat szét kezdéskor a tulajdonságokra, majd minden szintlépésnél további 5 pontot. De a kezdeti szétosztás egy kicsit kötött, mivel meg van szabva egy minimum és egy maximum érték (a teljes kilengés 3 és 19 között van), ami kasztonként változik. A kasztok: Fejvadász | minimum | maximum | Erő | 7 | 19 | Ügyesség | 7 | 19 | Állóképesség | 5 | 18 | Mágia | 3 | 17 | Intelligencia | 3 | 17 | Karizma | 5 | 18 |
Kalandor | Minimum | Maximum | Erő | 5 | 18 | Ügyesség | 5 | 18 | Állóképesség | 7 | 19 | Mágia | 3 | 17 | Intelligencia | 5 | 18 | Karizma | 5 | 18 |
Katona | Minimum | Maximum | Erő | 7 | 19 | Ügyesség | 5 | 18 | Állóképesség | 7 | 19 | Mágia | 5 | 18 | Intelligencia | 3 | 17 | Karizma | 3 | 17 |
Lakos | Minimum | Maximum | Erő | 5 | 18 | Ügyesség | 5 | 18 | Állóképesség | 5 | 18 | Mágia | 5 | 18 | Intelligencia | 5 | 18 | Karizma | 5 | 18 |
Lovag | Minimum | Maximum | Erő | 7 | 19 | Ügyesség | 3 | 17 | Állóképesség | 7 | 19 | Mágia | 3 | 17 | Intelligencia | 5 | 18 | Karizma | 5 | 18 |
Mágus | Minimum | Maximum | Erő | 5 | 18 | Ügyesség | 5 | 18 | Állóképesség | 5 | 18 | Mágia | 7 | 19 | Intelligencia | 5 | 18 | Karizma | 3 | 17 |
Nemes | Minimum | Maximum | Erő | 3 | 17 | Ügyesség | 5 | 18 | Állóképesség | 3 | 17 | Mágia | 5 | 18 | Intelligencia | 7 | 19 | Karizma | 7 | 19 |
Orvgyilkos | Minimum | Maximum | Erő | 7 | 19 | Ügyesség | 7 | 19 | Állóképesség | 5 | 18 | Mágia | 3 | 17 | Intelligencia | 5 | 18 | Karizma | 3 | 17 |
Pap | Minimum | Maximum | Erő | 5 | 18 | Ügyesség | 3 | 17 | Állóképesség | 5 | 18 | Mágia | 5 | 18 | Intelligencia | 7 | 19 | Karizma | 5 | 18 |
Szerzetes | Minimum | Maximum | Erő | 5 | 18 | Ügyesség | 7 | 19 | Állóképesség | 7 | 19 | Mágia | 5 | 18 | Intelligencia | 3 | 17 | Karizma | 3 | 17 |
Színész | Minimum | Maximum | Erő | 3 | 17 | Ügyesség | 5 | 18 | Állóképesség | 5 | 18 | Mágia | 5 | 18 | Intelligencia | 5 | 18 | Karizma | 7 | 19 |
Tolvaj | Minimum | Maximum | Erő | 3 | 17 | Ügyesség | 7 | 19 | Állóképesség | 3 | 17 | Mágia | 5 | 18 | Intelligencia | 5 | 18 | Karizma | 7 | 19 |
Vadász | Minimum | Maximum | Erő | 5 | 18 | Ügyesség | 7 | 19 | Állóképesség | 5 | 18 | Mágia | 5 | 18 | Intelligencia | 5 | 18 | Karizma | 3 | 17 |
Városőr | Minimum | Maximum | Erő | 5 | 18 | Ügyesség | 5 | 18 | Állóképesség | 7 | 19 | Mágia | 5 | 18 | Intelligencia | 3 | 17 | Karizma | 5 | 18 |
Zsoldos | Minimum | Maximum | Erő | 7 | 19 | Ügyesség | 7 | 19 | Állóképesség | 7 | 19 | Mágia | 3 | 17 | Intelligencia | 3 | 17 | Karizma | 3 | 17 | Faji Módosítók A faji módosítók a pontelosztás után lépnek életbe. A kiosztott pontjaidból vonódnak le a megadott táblázatok szerint a pontok. Erre amiatt van szükség, hogy a fajok közti eltérés megmutatkozzon. Ember | Erő | 0 | Ügyesség | 0 | Állóképesség | 0 | Mágia | 0 | Intelligencia | 0 | Karizma | 0 |
Elf | Erő | -1 | Ügyesség | +1 | Állóképesség | -1 | Mágia | 0 | Intelligencia | 0 | Karizma | +1 |
Ork | Erő | +2 | Ügyesség | -2 | Állóképesség | +1 | Mágia | 0 | Intelligencia | -1 | Karizma | 0 |
Törp | Erő | +1 | Ügyesség | -1 | Állóképesség | +1 | Mágia | -1 | Intelligencia | 0 | Karizma | 0 |
Gnóm | Erő | -3 | Ügyesség | +2 | Állóképesség | -2 | Mágia | +1 | Intelligencia | +2 | Karizma | 0 | Fontos! Félvérek faji módosítója a két szülő faji módosítójainak átlaga!
A hozzászólást Ilaszior összesen 8 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Ápr. 10, 2014 6:44 pm-kor. | |
| | | Ilaszior Admin
Hozzászólások száma : 185 Join date : 2012. Jul. 21. Age : 103
| Tárgy: Re: 4. Fejlődés rendszer Hétf. Okt. 01, 2012 8:15 pm | |
| Küldetések
Mint azt a legtöbben tudjátok egy szerepjáték oldal legfontosabb elemei a küldetések. Ezeken találkoztok más játékosokkal, illetve ez a legfőbb bejövetele a tp-nek a pénznek na és a hírnévnek. Az alábbi küldetések vannak ezen az oldalon:
- Fórumos - A mesélő ír egy posztot jegyzőkönyv-szerűen hogy mi történik veletek, ti kifejtitek, megint ír egyet, megint kifejtitek... Határidőt a mesélő szab, ahogy a szóminimumot is bővítheti (alapból 400 szó). A végén kaptok csak jutalmat. Ha valaki nem posztol időben az kikerül. Egyszerre kettő vállalható belőle.
- Élő küldetés - A mesélővel skypeon mikrofonon át tartjátok a kapcsolatot, vagy találkoztok, és élőben játszátok. Ezáltal nem kell annyit írni (bár a küldetés végén kérünk mindenkitől egy kis összefoglalót, hogy tudjuk mi történt, de ez tényleg lehet rövid). Egyszerre kettő vállalható belőle.
- Nagyküldetés - Ezek hasonlóak, mint a sima küldetések, csak sokkal hosszabbak, és sokkal több emberre van tervezve. Ezekre csak azok jelentkezzenek, akik tudják, hogy a közeljövőben nem fognak hiányozni, mert akár egy ember hanyagsága is bukhat az egész. Az a játékos, aki nagyküldetésből kiesik komoly büntetésre számíthat.
- Krónika - Krónikákat csak nagyon ritka esetekben indítunk. Ezek több küldetés és nagyküldetés sorozata. Ezek olyan történetek, amik alapjaiban változtatják meg a világot.
| |
| | | Ilaszior Admin
Hozzászólások száma : 185 Join date : 2012. Jul. 21. Age : 103
| Tárgy: Re: 4. Fejlődés rendszer Hétf. Okt. 01, 2012 10:21 pm | |
| Kaland és munka Minden karakternek megvan a maga személyes története, ami akkor történik meg vele, amikor senki sem látja. Ezeket lehet itt leírni, amiért persze jutalom jár
- Kaland - Ebben az esetben egy múltban/jelenben megtörtént dolgot írsz le, amit a karaktered csinál/történik vele. Ez egy falu lemészárolásától kezdve lehet akár a disznóvágásig bármi. Minimum 1500 szó kell legyen, és TP jár érte. Amennyiben egy eseményt több küldetésre bont a játékos ezt fel kell tüntetni (p.: Disznóvágás part1, part2; vagy a végére odaírva, hogy Folytatása következik... stb). Havonta kettő írható.
- Munka - Ebben az esetben a karaktered valahogy pénzhez jut, jutalmul pénzt kap. Ez lehet lopás, betörés, lósúrolás, ablaktisztítás, vagy bérgyilkosság, bármi, de a legvégén legyen benne, hogy megkapja a fizetségét (a pontos összeget ne). Van Kis Munka és Nagy Munka. Előbbi minimum 500 szavas kell legyen, és egy hónapban 3 írható belőle. Utóbbi minimum 1500 szavas kell legyen, és havonta kettő írható belőle.
| |
| | | Ajánlott tartalom
| Tárgy: Re: 4. Fejlődés rendszer | |
| |
| | | | 4. Fejlődés rendszer | |
|
| Engedélyek ebben a fórumban: | Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
| |
| |
| |
|