Chaos mesék szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Chaos mesék szerepjáték

A Chaos mesék fantasy világhoz készített szerepjáték oldal.
 
KezdőlapLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés

 

 4. Fejlődés rendszer

Go down 
SzerzőÜzenet
Ilaszior
Admin
Admin
Ilaszior


Hozzászólások száma : 185
Join date : 2012. Jul. 21.
Age : 103

4. Fejlődés rendszer Empty
TémanyitásTárgy: 4. Fejlődés rendszer   4. Fejlődés rendszer I_icon_minitimePént. Júl. 27, 2012 8:07 pm

Szintek

A Chaos mesékben az egyik legfontosabb dolog a tp, azaz  a tapasztalat pont. Ennek a gyűjtésével lehet szinteket lépni, ez mutatja, mennyire tapasztalt a karaktered az életben, és iránymutató lehet a karakterek közti harcoknál. No persze a tapasztalat nem dönti el a harc kimenetelét, mivel számos dolog befolyásolja a küzdelmet...

Szintek és határaik:
1. szint: 0-999 tp
2. szint: 1000 - 3499 tp
3. szint: 3500 - 7499 tp
4. szint: 7500 - 12999 tp
5. szint: 13000 - 20999 tp
6. szint: 21000 - 35999 tp
7. szint: 36000 - 64999 tp
8. szint: 65000 - 121999 tp
9. szint: 122000 - 234999 tp
10. szint: 235000 - 469999 tp
11. szint: 470000 - 939999 tp
12. szint: 940000 - 1879999 tp
13. szint: 1880000 - 3759999 tp
14. szint: 3760000 - 7519999 tp
15. szint: 7520000 - 15039999 tp

Spoiler:


A hozzászólást Ilaszior összesen 9 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Márc. 29, 2015 7:59 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
https://chaosmesek.hungarianforum.com
Ilaszior
Admin
Admin
Ilaszior


Hozzászólások száma : 185
Join date : 2012. Jul. 21.
Age : 103

4. Fejlődés rendszer Empty
TémanyitásTárgy: Re: 4. Fejlődés rendszer   4. Fejlődés rendszer I_icon_minitimeHétf. Okt. 01, 2012 7:55 pm

Pontrendszer

A pontrendszer a játékosoknak segít összevetni a karaktereiket, ezáltal könnyebben lehet egymás közötti harcokat írni, illetve segít abban, hogy könnyebben játszd ki a karakteredet.

Mikre is lehet pontot tenni?

  • Erő: A karaktered fizikai ereje. Ettől függ, hogy milyen erős a karja, lába, mekkorát tud csapni. Példának okáért ha egy 13 erővel rendelkező karakter egy kézzel forgat egy adamant kardot akkor az eléggé lehúzza a jutalmát, bármennyit is kapna. Majdnem mindenkinek kell, de elsősorban azoknak szükséges nagyon, akik kétkezes fegyverrel vagy nehézpáncélban akarnak harcolni.
  • Ügyesség: A karakter ügyessége alatt a kéz- és lábügyességet értjük elsősorban, de ez befolyásolja a gyorsaságot és az akrobatikát is.  Egy jó tolvajnak vagy orvgyilkosnak elengedhetetlen, illetve az íjászoknak, de valójában mindenkinek szükséges a harchoz a mággusokat és varázslókat leszámítva.
  • Állóképesség: A karakter kitartása, ellenállása. Ettől függ mennyi sebzést képes elviselni, vagy hogy mennyit tud futni. Nagy állóképesség kell a nehézvértek és nehézfegyverek hosszú forgatásához is.
  • Mágia: A karakterben lévő mágikus erők nagyságát jelzi, illetve a mágia feletti uralmat befolyásolja. Kifejezetten fontos mágusoknak.
  • Intelligencia: A karakter intelligenciája befolyásolja a gondolkodásának sebességét, mentális képességeit, és tanulási potenciálját. Kifejezetten fontos a varázslóknak, hisz rengeteg rúnát kell megtanulniuk és felismerniük.
  • Karizma: A karizma mások befolyásolását és a befolyásolhatóságát egyaránt jelzi. Olcsóbb árak, vagy éppen nagyobbak ha elad az ember, könnyebb hazugság, illetve jobb hazugság, csalásfelismerés is a velejárója. Kifejezetten fontos a nemeseknek és a színészeknek.


Na akkor a pontok szétosztása.
Minden játékos összesen 84 pontot oszthat szét kezdéskor a tulajdonságokra, majd minden szintlépésnél további 5 pontot. De a kezdeti szétosztás egy kicsit kötött, mivel meg van szabva egy minimum és egy maximum érték (a teljes kilengés 3 és 19 között van), ami kasztonként változik.

A kasztok:


Fejvadász minimum maximum
Erő 7 19
Ügyesség 7 19
Állóképesség 5 18
Mágia 3 17
Intelligencia 3 17
Karizma 5 18

Kalandor Minimum Maximum
Erő 5 18
Ügyesség 5 18
Állóképesség 7 19
Mágia 3 17
Intelligencia 5 18
Karizma5 18

Katona Minimum Maximum
Erő 7 19
Ügyesség 5 18
Állóképesség 7 19
Mágia 5 18
Intelligencia 3 17
Karizma3 17

Lakos Minimum Maximum
Erő 5 18
Ügyesség 5 18
Állóképesség 5 18
Mágia 5 18
Intelligencia 5 18
Karizma5 18

Lovag Minimum Maximum
Erő 7 19
Ügyesség 3 17
Állóképesség 7 19
Mágia 3 17
Intelligencia 5 18
Karizma5 18

Mágus Minimum Maximum
Erő 5 18
Ügyesség 5 18
Állóképesség 5 18
Mágia 7 19
Intelligencia 5 18
Karizma3 17

Nemes Minimum Maximum
Erő 3 17
Ügyesség 5 18
Állóképesség 3 17
Mágia 5 18
Intelligencia 7 19
Karizma7 19

Orvgyilkos Minimum Maximum
Erő 7 19
Ügyesség 7 19
Állóképesség 5 18
Mágia 3 17
Intelligencia 5 18
Karizma3 17

Pap Minimum Maximum
Erő 5 18
Ügyesség 3 17
Állóképesség 518
Mágia 5 18
Intelligencia 7 19
Karizma5 18

Szerzetes Minimum Maximum
Erő 5 18
Ügyesség 7 19
Állóképesség 7 19
Mágia 5 18
Intelligencia 3 17
Karizma3 17

Színész Minimum Maximum
Erő 3 17
Ügyesség 5 18
Állóképesség 5 18
Mágia 5 18
Intelligencia 5 18
Karizma7 19

Tolvaj Minimum Maximum
Erő 3 17
Ügyesség 7 19
Állóképesség 3 17
Mágia 5 18
Intelligencia 5 18
Karizma7 19

Vadász Minimum Maximum
Erő 5 18
Ügyesség 7 19
Állóképesség 5 18
Mágia 5 18
Intelligencia 5 18
Karizma 3 17

Városőr Minimum Maximum
Erő 5 18
Ügyesség 5 18
Állóképesség 7 19
Mágia 5 18
Intelligencia 3 17
Karizma5 18

Zsoldos Minimum Maximum
Erő 7 19
Ügyesség 7 19
Állóképesség 7 19
Mágia 3 17
Intelligencia 3 17
Karizma3 17


Faji Módosítók
A faji módosítók a pontelosztás után lépnek életbe. A kiosztott pontjaidból vonódnak le a megadott táblázatok szerint a pontok. Erre amiatt van szükség, hogy a fajok közti eltérés megmutatkozzon.


Ember
Erő 0
Ügyesség 0
Állóképesség 0
Mágia 0
Intelligencia 0
Karizma 0


Elf
Erő -1
Ügyesség +1
Állóképesség -1
Mágia 0
Intelligencia 0
Karizma +1

Ork
Erő +2
Ügyesség -2
Állóképesség +1
Mágia 0
Intelligencia -1
Karizma 0

Törp
Erő +1
Ügyesség -1
Állóképesség +1
Mágia -1
Intelligencia 0
Karizma 0

Gnóm
Erő -3
Ügyesség +2
Állóképesség -2
Mágia +1
Intelligencia +2
Karizma 0

Fontos! Félvérek faji módosítója a két szülő faji módosítójainak átlaga!


A hozzászólást Ilaszior összesen 8 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Ápr. 10, 2014 6:44 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
https://chaosmesek.hungarianforum.com
Ilaszior
Admin
Admin
Ilaszior


Hozzászólások száma : 185
Join date : 2012. Jul. 21.
Age : 103

4. Fejlődés rendszer Empty
TémanyitásTárgy: Re: 4. Fejlődés rendszer   4. Fejlődés rendszer I_icon_minitimeHétf. Okt. 01, 2012 8:15 pm

Küldetések

Mint azt a legtöbben tudjátok egy szerepjáték oldal legfontosabb elemei a küldetések. Ezeken találkoztok más játékosokkal, illetve ez a legfőbb bejövetele a tp-nek a pénznek na és a hírnévnek.

Az alábbi küldetések vannak ezen az oldalon:
  • Fórumos - A mesélő ír egy posztot jegyzőkönyv-szerűen hogy mi történik veletek, ti kifejtitek, megint ír egyet, megint kifejtitek... Határidőt a mesélő szab, ahogy a szóminimumot is bővítheti (alapból 400 szó). A végén kaptok csak jutalmat. Ha valaki nem posztol időben az kikerül. Egyszerre kettő vállalható belőle.
  • Élő küldetés - A mesélővel skypeon mikrofonon át tartjátok a kapcsolatot, vagy találkoztok, és élőben játszátok. Ezáltal nem kell annyit írni (bár a küldetés végén kérünk mindenkitől egy kis összefoglalót, hogy tudjuk mi történt, de ez tényleg lehet rövid). Egyszerre kettő vállalható belőle.
  • Nagyküldetés - Ezek hasonlóak, mint a sima küldetések, csak sokkal hosszabbak, és sokkal több emberre van tervezve. Ezekre csak azok jelentkezzenek, akik tudják, hogy a közeljövőben nem fognak hiányozni, mert akár egy ember hanyagsága is bukhat az egész. Az a játékos, aki nagyküldetésből kiesik komoly büntetésre számíthat.
  • Krónika - Krónikákat csak nagyon ritka esetekben indítunk. Ezek több küldetés és nagyküldetés sorozata. Ezek olyan történetek, amik alapjaiban változtatják meg a világot.
Vissza az elejére Go down
https://chaosmesek.hungarianforum.com
Ilaszior
Admin
Admin
Ilaszior


Hozzászólások száma : 185
Join date : 2012. Jul. 21.
Age : 103

4. Fejlődés rendszer Empty
TémanyitásTárgy: Re: 4. Fejlődés rendszer   4. Fejlődés rendszer I_icon_minitimeHétf. Okt. 01, 2012 10:21 pm

Kaland és munka

Minden karakternek megvan a maga személyes története, ami akkor történik meg vele, amikor senki sem látja. Ezeket lehet itt leírni, amiért persze jutalom jár


  • Kaland - Ebben az esetben egy múltban/jelenben megtörtént dolgot írsz le, amit a karaktered csinál/történik vele. Ez egy falu lemészárolásától kezdve lehet akár a disznóvágásig bármi. Minimum 1500 szó kell legyen, és TP jár érte. Amennyiben egy eseményt több küldetésre bont a játékos ezt fel kell tüntetni (p.: Disznóvágás part1, part2; vagy a végére odaírva, hogy Folytatása következik... stb). Havonta kettő írható.
  • Munka - Ebben az esetben a karaktered valahogy pénzhez jut, jutalmul pénzt kap. Ez lehet lopás, betörés, lósúrolás, ablaktisztítás, vagy bérgyilkosság, bármi, de a legvégén legyen benne, hogy megkapja a fizetségét (a pontos összeget ne). Van Kis Munka és Nagy Munka. Előbbi minimum 500 szavas kell legyen, és egy hónapban 3 írható belőle. Utóbbi minimum 1500 szavas kell legyen, és havonta kettő írható belőle.
Vissza az elejére Go down
https://chaosmesek.hungarianforum.com
Ajánlott tartalom





4. Fejlődés rendszer Empty
TémanyitásTárgy: Re: 4. Fejlődés rendszer   4. Fejlődés rendszer I_icon_minitime

Vissza az elejére Go down
 
4. Fejlődés rendszer
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Chaos mesék szerepjáték :: Fórum :: Szabályzat-
Ugrás: